
دشپورت در صنعت خرده فروشی
صنعت خردهفروشی همیشه در حال تغییر است و فعالان این صنعت با چالشهای متعددی روبرو هستند. صنعت خردهفروشان به دلیل تغییر رفتار مصرف کنندگان مجبور هستند که با نیازها و انتظارات آنها همراستا شوند. در صورت شناسایی نیازها و همراستایی، خرده فروشان می توانند مشتریان خود را حفظ کنند یا آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنند که این کار مستلرم داشبوردهای آماری و سیستمهای گزارش گیری کاربردی هستند. راهکارهای داده محور دشپورت هر آن چیزی که مدیران صنایع خرده فروشی برای حفظ مشتریان و افزایش فروش نیاز داشته باشید را در اختیارشان قرار میدهد.

محصولات داده محور دشپورت
دشپورت با ارائه محصولات و راهکارهای مختلف در حوزه بازاریابی داده محور به شما کمک می کند فرآیند بازاریابی و تحلیل مشتریان خود را بر پایه داده ها انجام دهید و کمپین های هدفمندتری را برنامه ریزی و اجرا کنید.
تحلیل رفتار مشتریان
مشتریان با خود اطلاعاتی دارند که این اطلاعات در رفتار آنها نمود پیدا میکند، با راهکار "تحلیل رفتار مشتریان" دشپورت میتوانید هر آن چیزی که در ذهنشان است را کشف کنید، برنامهریزی بهتری داشته باشید و کمپینهای هدفمندتری را اجرا کنید.
اطلاعات بیشترتحلیل فروش محصولات و سبد خرید
شناسایی محصولات پرطرفدار یا کم طرفدار و محصولات مرتبط یا جایگزین، به شما در استراتژی و برنامه ریزی فروشتان کمک میکند. از طرفی هر دسته از مشتریان با محصولات مشخصی تعامل دارند که نیاز دارید الگوی خرید هر دسته از مشتریان را بدست آورید.
اطلاعات بیشترارسال هوشمند پیامک
راهکار "ارسال هوشمند پیامک" دشپورت به شما کمک میکند تا با برقراری ارتباط، نرخ بازگشت مشتریان را افزایش داده و کمپین های هدفمندتری را برای گروه های مشخصی از مشتریان اجرا کنید.
اطلاعات بیشترصنعت خردهفروشی یکی از بزرگترین و مهمترین صنایع در جهان است. این صنعت با تأمین کالاها و خدمات مورد نیاز مصرفکنندگان، نقش مهمی در اقتصاد ایفا میکند. با این حال، صنعت خردهفروشی همواره با مسائل متعددی روبرو است. این مسائل میتوانند ناشی ازعوامل مختلفی مانند تغییرات تکنولوژی، رفتار مصرفکنندگان، شرایط اقتصادی و رقابت باشند.