
دشپورت در صنعت پخش و توزیع
توزیعکنندگان همیشه در خرید، نگهداری و پخش محصولات تا زمان رسیدن به فروشگاهها چالش دارند. از طرفی تغییر رفتار مصرف کنندگان و توزیع کنندگان و همسو شدن با انتظارات مشتریان نیز موضوع مهمی است که با تحلیل رفتار مشتریان می توان آمادگی رویارویی با این چالشها را بدست آورد. دشپورت به شما در توانمندسازی و حل چالشها کمک خواهد کرد.

محصولات داده محور دشپورت
دشپورت با ارائه محصولات و راهکارهای مختلف در حوزه بازاریابی داده محور به شما کمک می کند فرآیند بازاریابی و تحلیل مشتریان خود را بر پایه داده ها انجام دهید و کمپین های هدفمندتری را برنامه ریزی و اجرا کنید.
تحلیل رفتار مشتریان
مشتریان با خود اطلاعاتی دارند که این اطلاعات در رفتار آنها نمود پیدا میکند، با راهکار "تحلیل رفتار مشتریان" دشپورت میتوانید هر آن چیزی که در ذهنشان است را کشف کنید، برنامهریزی بهتری داشته باشید و کمپینهای هدفمندتری را اجرا کنید.
اطلاعات بیشترتحلیل فروش محصولات و سبد خرید
شناسایی محصولات پرطرفدار یا کم طرفدار و محصولات مرتبط یا جایگزین، به شما در استراتژی و برنامه ریزی فروشتان کمک میکند. از طرفی هر دسته از مشتریان با محصولات مشخصی تعامل دارند که نیاز دارید الگوی خرید هر دسته از مشتریان را بدست آورید.
اطلاعات بیشترارسال هوشمند پیامک
راهکار "ارسال هوشمند پیامک" دشپورت به شما کمک میکند تا با برقراری ارتباط، نرخ بازگشت مشتریان را افزایش داده و کمپین های هدفمندتری را برای گروه های مشخصی از مشتریان اجرا کنید.
اطلاعات بیشترتغییر رفتار مصرفکنندگان
یکی از مهمترین چالشهای صنعت پخش و توزیع، تغییر رفتار مصرفکنندگان است. مصرفکنندگان امروزه انتظارات متفاوتی از محصولات یا خدمات و کیفیت و میزان دسترسی به آن دارند. آنها به دنبال محصولات یا خدماتی با کیفیت بالا، قیمت مناسب و دسترسی آسان هستند. دشپورت به عنوان یک پلتفرم تحلیل داده مشتریان، مدیران صنعت پخش و توزیع را در افزایش سطح کیفی خدمات و محصولات توانمند می کند. این پلتفرم قابلیت تحلیل رفتار توزیع کنندگان و مصرفکنندگان را دارد و اطلاعات جامعی از رفتارها و الگوهای خرید آنها فراهم میکند. با بهرهگیری از دادههای جمعآوریشده، توزیعکنندگان میتوانند محصولات و خدمات خود را بهطور دقیقتر ، سریعتر و کارآمدتر به مصرف کنندگان برسانند.
صنعت پخش و توزیع یکی از مهمترین صنایع در اقتصاد هر کشور است. این صنعت نقش مهمی در رساندن محصولات و خدمات از تولیدکنندگان به عمده فروشان، خرده فروشان و مصرفکنندگان ایفا میکند. با این حال، این صنعت با چالشهای مختلفی روبهرو است که میتواند بر عملکرد آن تأثیرگذار باشد. این چالشها در کل فرایند زنجیره تامین تا زمان رسیدن به فروشگاهها وجود دارد. از طرفی تغییر رفتار مصرف کنندگان و توزیع کنندگان و همسو شدن با انتظارات آنها نیز موضوع مهمی است که با تحلیل رفتار مشتریان می توان آمادگی رویارویی با این چالشها را بدست آورد.