
دشپورت در صنعت رستوران و غذا
رقابت بسیار زیاد در این صنعت از مهمترین چالشهای مدیران است و داشتن یک برنامه استراتژیک منسجم برای دستیابی به اهداف بازاریابی، لازمه رشد و افزایش فروش رستورانها است. بدون توجه به دادهها و تحلیل رفتار مشتریان برنامههای بازاریابی اثربخشی لازم را نخواهند داشت. راهکارهای داده محور دشپورت با فراهم آوردن امکاناتی مانند دستهبندی مشتریان و سهم فروششان، تحلیل عملکرد سفارشات، ارسال هوشمند پیامک، ارائه تخفیف هوشمند و... به تدوین و اجرای برنامه استراتژیک بازاریابی و افزایش فروش کمک خواهد کرد.

محصولات داده محور دشپورت
دشپورت با ارائه محصولات و راهکارهای مختلف در حوزه بازاریابی داده محور به شما کمک می کند فرآیند بازاریابی و تحلیل مشتریان خود را بر پایه داده ها انجام دهید و کمپین های هدفمندتری را برنامه ریزی و اجرا کنید.
تحلیل رفتار مشتریان
مشتریان با خود اطلاعاتی دارند که این اطلاعات در رفتار آنها نمود پیدا میکند، با راهکار "تحلیل رفتار مشتریان" دشپورت میتوانید هر آن چیزی که در ذهنشان است را کشف کنید، برنامهریزی بهتری داشته باشید و کمپینهای هدفمندتری را اجرا کنید.
اطلاعات بیشترتحلیل فروش محصولات و سبد خرید
شناسایی محصولات پرطرفدار یا کم طرفدار و محصولات مرتبط یا جایگزین، به شما در استراتژی و برنامه ریزی فروشتان کمک میکند. از طرفی هر دسته از مشتریان با محصولات مشخصی تعامل دارند که نیاز دارید الگوی خرید هر دسته از مشتریان را بدست آورید.
اطلاعات بیشترارسال هوشمند پیامک
راهکار "ارسال هوشمند پیامک" دشپورت به شما کمک میکند تا با برقراری ارتباط، نرخ بازگشت مشتریان را افزایش داده و کمپین های هدفمندتری را برای گروه های مشخصی از مشتریان اجرا کنید.
اطلاعات بیشترصنعت رستوران و غذا یکی از پررونقترین صنایع در جهان است که نیاز روزمره تمام افراد در دنیا را رفع میکند. از آنجایی که این صنعت نقش کلیدی در زندگی افراد دارد داشتن اطلاعات کاربردی و تحلیلی نیز اهمیت زیادی پیدا می کند با این حال این صنعت با وجود جذابیتهای فراوان، چالشهای زیادی نیز دارد.
یکی از مهمترین چالشهای این صنعت، رقابت شدید بین رستورانها است. در این شرایط، رستورانهایی که بتوانند برنامههای بازاریابی موثرتری داشته باشند، شانس بیشتری برای موفقیت و رشد خواهند داشت.
دشپورت به عنوان یک پلتفرم جامع تحلیل و بازاریابی داده محور برای کسبوکارهای رستوران و غذا می تواند به آنها کمک کند تا درک بهتری از مشتریان خود داشته باشند، به چالشهای این صنعت غلبه کنند و از فرصتهای آن بهرهمند شوند.
یکی از مهمترین ویژگی های دشپورت برای رستورانها، کمک به آنها در بازاریابی است. دشپورت با تحلیل رفتار مشتریان و سفارشات آنها، به رستورانها کمک میکند تا برنامههای بازاریابی موثرتری داشته باشند.