
دشپورت در صنعت کالاهای مصرفی
در این صنعت دریایی از داده تولید و برای استفاده موجود است و تحلیل این دادهها، لازمه یک استراتژی و برنامه ریزی خوب و حرفهای است. مدیران این صنعت به خوبی میدانند به دلایل رقابت زیاد در این صنعت، توسعه محصولات متنوع و افزایش سهم بازار نیازمند تحلیل رفتار مشتریان و سبد خرید آنها هستند تا بتوانند بهترین تصمیم را اتخاذ کنند. برای استفاده هوشمندانه از این دادهها، راهکارهای داده محور دشپورت اطلاعاتی مانند دستهبندی مشتریان، سهم فروش آنها، طول عمر مشتری، تحلیل محصول و تحلیل سبد خرید و... را در اختیار مدیران این صنایع قرار میدهد تا بتوانند فعالیتهای بازاریابی را اثربخشتر انجام دهند و فروش بیشتری را تجربه کنند.

محصولات داده محور دشپورت
دشپورت با ارائه محصولات و راهکارهای مختلف در حوزه بازاریابی داده محور به شما کمک می کند فرآیند بازاریابی و تحلیل مشتریان خود را بر پایه داده ها انجام دهید و کمپین های هدفمندتری را برنامه ریزی و اجرا کنید.
تحلیل رفتار مشتریان
مشتریان با خود اطلاعاتی دارند که این اطلاعات در رفتار آنها نمود پیدا میکند، با راهکار "تحلیل رفتار مشتریان" دشپورت میتوانید هر آن چیزی که در ذهنشان است را کشف کنید، برنامهریزی بهتری داشته باشید و کمپینهای هدفمندتری را اجرا کنید.
اطلاعات بیشترتحلیل فروش محصولات و سبد خرید
شناسایی محصولات پرطرفدار یا کم طرفدار و محصولات مرتبط یا جایگزین، به شما در استراتژی و برنامه ریزی فروشتان کمک میکند. از طرفی هر دسته از مشتریان با محصولات مشخصی تعامل دارند که نیاز دارید الگوی خرید هر دسته از مشتریان را بدست آورید.
اطلاعات بیشترارسال هوشمند پیامک
راهکار "ارسال هوشمند پیامک" دشپورت به شما کمک میکند تا با برقراری ارتباط، نرخ بازگشت مشتریان را افزایش داده و کمپین های هدفمندتری را برای گروه های مشخصی از مشتریان اجرا کنید.
اطلاعات بیشتردر دنیای پررقابت صنعت کالاهای مصرفی، تحلیل دادهها به عنوان یک ابزار قدرتمند برای تدوین استراتژیهای بازاریابی و برنامهریزی حرفهای، جایگاه خاصی پیدا کرده است. مدیران صنایع نیاز دارند که نسبت به گردش کالاهای تند مصرف یا کند مصرف، اطلاعات کافی و تحلیلی برای تصمیم گیری داشته باشند و با آگاهی و شناخت کاملتری از رقبا و بازار رقابتی اقدام به توسعه سبد محصولات متنوع نمایند. از طرفی افزایش سهم بازار نیازمند ابزارها و راهکارهای داده محور است.
در این سناریو، وجود یک پلتفرم تحلیل داده مانند "دشپورت"، میتواند به عنوان یک ابزار اساسی و کلیدی برای تحلیل دادهها، بهبود استراتژیهای بازاریابی و افزایش فروش در این صنعت شناخته شود.